dijous, 4 de desembre del 2014

Per fi la meva Osha!!

La samarreta Osha (patró i explicacions de Mi Rincón de Mariposas, mil gràcies!!!) en versió jersei calentet, i un coll o bufanda circular feta amb les restes de la mateixa tela. És una tela tan suau que havia de convertir-la en bufanda!!

La camiseta Osha (patrón y explicaciones de Mi Rincón de Mariposas, mil gracias!!!) en versión jersey calentito, y un cuello o bufanda circular hecha con los restos de la misma tela. Es una tela tan suave que tenía que convertirla en bufanda!!


El patró gairebé no l'he modificat, a banda de treure de pit i afegir de cadera (com quasi sempre, jeje) i de fer-li un coll alt i ample, que els colls estrets em molesten un poc.

El patrón casi no lo he modificado, a parte de acortar un poco de pecho y ensanchar de cadera (como casi siempre, jeje) y hacerle un cuello alto y ancho, que los cuellos estrechos me molestan un poco.

Perquè tinguera algun detallet personal hi he afegit uns botons forrats amb la mateixa tela als punys i a la part de baix:

Para que tuviera algún detalle personal he añadido unos botones forrados de la misma tela en los puños y la parte de abajo:


Ja l'he estrenat i estic encantadíssima: és mooolt còmode i calentet, i el vaig fer en dos ratets! Ja tinc preparada una altra tela per a la versió 2.0, jeje! Així és com queda posat:

Ya lo he estrenado y estoy encantadísima: es muuuy cómodo y calentito, y lo hice en dos ratos! Ya tengo preparada otra tela para la versión 2.0, jeje!! Así es como queda puesto:


I la bufanda:

Y la bufanda:


La tela estampada i la negra de canalé són de Ribes i Casals, i els botons per forrar de Curtidos Garcia. L'he fet tot amb la overlock (quina meravella de maquineta!!).

La tela estampada y la negra de canalé son de Ribes i Casals, y los botones para forrar de Curtidos Garcia. Lo he hecho todo con la overlock (qué maravilla de maquina!!)

I aquesta és la meua aportació al RUMS d'aquesta setmana, i m'apunte al sorteig que organitza Mi Rincón de Mariposas pel seu quart cumpleblog!! uauuu!! 5000 fans!!! i molt ben merescuts, per cert!! moltes felicitats a Dawn i moltes gràcies per tot el que ens ensenyes!!!

Y esta es mi aportación al RUMS de esta semana, y me apunto al sorteo que organiza Mi Rincón de Mariposas por su cuarto cumplebog!! uauuuu!!! 5000 fans!!! y muy bien merecidos, por cierto!! muchas felicidades a Dawn y muchas gracias por todo lo que nos enseñas!!!

19 comentaris:

  1. Te ha quedado muy bonito. La tela es una chulada.

    ResponElimina
  2. M'encanta! Ja tinc mono de fer-me una tercera Osha, jijiji! Molt guai la bufanda a joc!!

    ResponElimina
  3. La tela es preciosa y para los fríos que nos vienen está genial.
    http://bolsosmuchomas.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si! Ahora ya por fin apetece coser ropa de invierno...

      Elimina
  4. Qué tela tan bonita y qué bien te ha quedado! A ver si me pongo con la mía de una vez...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Animate! Ya veras que es muy rapida de hacer y queda genial!

      Elimina
  5. m'agrada molt com t'ha quedat! i el detallet des botons, preciós!

    ResponElimina
  6. Cuellos altos, me encantan!! Tengo que aprender ya. Me encantan ambas cosas. Felicidades

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es muy facil aurora! Este es mi primer cuello alto, todo es ponerse! Si tienes dudas te puedo ayudar.

      Elimina
  7. ohh!!! quina bona idea el coll alt! amb lo fredulica que sòc jo...ho tinc que provar! M'encanta com t'ha quedat la Osha, enhorabona!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La osha ha resultat ser molt versatil! Ja tinc preparades mes teles d'hivern per repetir, potser amb colls diferents. Es divertit provar diverses combinacions, si ho proves tu mateixa veuras que es ben facil!

      Elimina
  8. T'ha quedat molt bonica la samarreta! M'agrada molt la roba que has triat, li fa molt per aquesta samarreta. I el detall dels botons... vaja, que m'encanta la teva osha!

    ResponElimina
  9. Me gusta mucho como te ha quedado!!!! los botones le dan su puntillo. Yo me tengo que hacer ese patrón.

    Besitos!!!

    ResponElimina
  10. Qué pintaca de calentita! Te queda fenomenal :D

    ResponElimina