dijous, 4 de desembre del 2014

Per fi la meva Osha!!

La samarreta Osha (patró i explicacions de Mi Rincón de Mariposas, mil gràcies!!!) en versió jersei calentet, i un coll o bufanda circular feta amb les restes de la mateixa tela. És una tela tan suau que havia de convertir-la en bufanda!!

La camiseta Osha (patrón y explicaciones de Mi Rincón de Mariposas, mil gracias!!!) en versión jersey calentito, y un cuello o bufanda circular hecha con los restos de la misma tela. Es una tela tan suave que tenía que convertirla en bufanda!!


El patró gairebé no l'he modificat, a banda de treure de pit i afegir de cadera (com quasi sempre, jeje) i de fer-li un coll alt i ample, que els colls estrets em molesten un poc.

El patrón casi no lo he modificado, a parte de acortar un poco de pecho y ensanchar de cadera (como casi siempre, jeje) y hacerle un cuello alto y ancho, que los cuellos estrechos me molestan un poco.

Perquè tinguera algun detallet personal hi he afegit uns botons forrats amb la mateixa tela als punys i a la part de baix:

Para que tuviera algún detalle personal he añadido unos botones forrados de la misma tela en los puños y la parte de abajo:


Ja l'he estrenat i estic encantadíssima: és mooolt còmode i calentet, i el vaig fer en dos ratets! Ja tinc preparada una altra tela per a la versió 2.0, jeje! Així és com queda posat:

Ya lo he estrenado y estoy encantadísima: es muuuy cómodo y calentito, y lo hice en dos ratos! Ya tengo preparada otra tela para la versión 2.0, jeje!! Así es como queda puesto:


I la bufanda:

Y la bufanda:


La tela estampada i la negra de canalé són de Ribes i Casals, i els botons per forrar de Curtidos Garcia. L'he fet tot amb la overlock (quina meravella de maquineta!!).

La tela estampada y la negra de canalé son de Ribes i Casals, y los botones para forrar de Curtidos Garcia. Lo he hecho todo con la overlock (qué maravilla de maquina!!)

I aquesta és la meua aportació al RUMS d'aquesta setmana, i m'apunte al sorteig que organitza Mi Rincón de Mariposas pel seu quart cumpleblog!! uauuu!! 5000 fans!!! i molt ben merescuts, per cert!! moltes felicitats a Dawn i moltes gràcies per tot el que ens ensenyes!!!

Y esta es mi aportación al RUMS de esta semana, y me apunto al sorteo que organiza Mi Rincón de Mariposas por su cuarto cumplebog!! uauuuu!!! 5000 fans!!! y muy bien merecidos, por cierto!! muchas felicidades a Dawn y muchas gracias por todo lo que nos enseñas!!!